اشپزی من

آشپزی زیباست ...اگر چاشنی عشق را به آن بیافزاییم

اشپزی من

آشپزی زیباست ...اگر چاشنی عشق را به آن بیافزاییم

آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۱ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۲۰ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۳ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۲۰ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۰ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
نویسندگان

لازانیا بادمجون!

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۳ ق.ظ

بر سر خوان هنر!

خوشمزه نگاه کنیم به غذاهای ساده و ساده نگاه کنیم به غذاهای خوشمزه!

لازانیا بادمجون!


مواد لازم :

بادمجان :‌5-6 عدد

لازانیا :‌7-8 ورق

 سس سفید

پنیر پیتزا

رب

پیاز رنده شده

گوشت چرخکرده : کمی

طرز تهیه:

اگه مثل من عاشق لازانیا باشین هی دوست دارین انواع و اقسامشو تجربه کنید! و اگه عاشق بادمجون هم باشین خب چی بهتر از لازانیا بادمجون؟!

من بادمجون سرخ شده توی فریزر داشتم...شما می تونید هم سرخ کنید و هم کبابی...دلخواهه...من بادمجونا رو با چنگال ریش ریش کردم! بعد گوشت رو با پیاز سرخ کردم و رب زدم و گذاشتم با آب پخت...ورقه های لازانیا هم خب پختن و آبکش شدن! بعد توی ظرف یه ردیف سس سفید...یه ردیف لازانیا...یه ردیف مایه گوشت و بعد بادمجون...دوباره سس سفید و همون روند...لایه آخر بادمجون! بعد سس و بعد پنیر...توی فر طبقه وسط...درجه 200 به مدت 40 دقیقه...هووووووووووووووم!

دفعه بعد که درستش کنم حتما گوشت  رو حذف میکنم تا طعم بادمجون کاااااااااااااااملا غالب باشه...

  • ۹۵/۰۷/۰۹
  • ۳۵۰ نمایش
  • نفیسه قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی