اشپزی من

آشپزی زیباست ...اگر چاشنی عشق را به آن بیافزاییم

اشپزی من

آشپزی زیباست ...اگر چاشنی عشق را به آن بیافزاییم

آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۱ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۲۰ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۳ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۲۰ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۰ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
نویسندگان

من چیزایی رو در بارتون میدونم

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ

من حداقل 15 حقیقت رو راجع به شما میدونم:

1. الان توی اینترنتیتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
 پنجم www.pichak.net کلیک کنید

2.الان تو سایت منیComputer

3.یک انسان هستی

4.الان داری پست منو میخونی

5.تو نمی تونی با زبون بیرون بگی ژتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

7.الان داری امتحان میکنیتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

8.الان خندت گرفتتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

9.اصلا ندیدی عدد 6 رو جا انداختمتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

10.الان چک کردی ببینی واقعا جا انداختم عدد 6 رو یا نهتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

11.الان باز می خندیتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

12.نمی دونی که من یه عدد رو هم چند بارنوشتم 

13.الان داری چک میکنی 

14.پیداش نکردی و داری فحشم میدی

15.ولی نمیدونی که منم دارم به تو میخندم چون منظورم عدد1 بود که 8 بار تاالان نوشتم




  • ۹۵/۱۰/۱۶
  • ۳۵۳ نمایش
  • نفیسه قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی