اشپزی من

آشپزی زیباست ...اگر چاشنی عشق را به آن بیافزاییم

اشپزی من

آشپزی زیباست ...اگر چاشنی عشق را به آن بیافزاییم

آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۱ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۲۰ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۳ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۲۰ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۰ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
نویسندگان

آلاسکای میوه ای

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۸ ب.ظ

سلام دوستان عزیزم امیدوارم که حالتان خوب باشد.
می دانید که تغذیه سالم نقش زیادی در رشد جسمی و فکری کودکان دارد.
برای جلب توجه کودکان به خوردن غذا علاوه بر طعم و مزه خوب ، تزیین غذا  از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار است.
من علاوه بر کار در زمینه آشپزی و شیرینی پزی ،در زمینه غدای کودک ( BABY FOOD) هم فعالیت می کنم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا کودکان را از خوراکی های بی ارزش دور کنم.
امروز برای کوچولوهای نازنین دستور یک آلاسکای خوشمزه را می گذارم .
امیدوارم در این روزهای گرم با کمک مامانهای مهربان درست کنند و لذت ببرند.
آلاسکای میوه ای (هلو)


این آلاسکا را در ماهنامه آشپزخانه ملل شماره ۱ آموزش داده بودم.

نوش جان .


  • ۹۵/۰۶/۱۲
  • ۵۲۲ نمایش
  • نفیسه قربانی

نظرات (۱)

  • زهرا خلیل پور
  • خیلی خوشگله.
    دلم خواست
    پاسخ:
    ممنون.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی