اشپزی من

آشپزی زیباست ...اگر چاشنی عشق را به آن بیافزاییم

اشپزی من

آشپزی زیباست ...اگر چاشنی عشق را به آن بیافزاییم

آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۱ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۲۰ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۳ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۲۰ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۰ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
نویسندگان

نظریادت نره

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ب.ظ

وای به حالت اگه نظر ندی ..:)


گه نظر ندی دعا میکنم دماغتو عمل کنی فرداش یه کف گرگی تو دماغ بخوری!

اگه نظر ندی دعا میکنم کچل شی!

اگه نظر ندی دعا میکنم اسهال بگیری!

اگه نظر ندی دعا میکنم وبلاگت فی.لت.ر بشه!

اگه نظر ندی دعا میکنم شست پات بره تو چشت!

اگه نظر ندی دعا میکنم سوسکا بهت حمله کنن!

اگه نظر ندی دعا میکنم سرت تو توالت گیر کنه !

اگه نظر ندی دعا میکنم کامپیوترت ایدز بگیره!

اگه نظر ندی دعا میکنم لوله ی فاضلاب خونتون بترکه !

اگه نظر ندی دعا میکنم اینترنتت قطع بشه !

اگه نظر ندی دعا میکنم با بی اف یا جی افت دعوات شه!

اگه نظر ندی دعا میکنم هر چی میخری اصل نباشه !

اگه نظر ندی دعا میکنم بری خرید کنی جلو همه پول کم بیاری !

 اگه نظر ندی ایشاالله این شکلی بشی

عکسهایی از خنده دار ترین مدل های موی

 این پست جنبه طنز داره لطفا به دل نگیرید
Image result for ‫عکس برای نظر دادن در وبلاگ‬‎
  • ۹۵/۰۶/۳۱
  • ۶۶۸ نمایش
  • نفیسه قربانی

نظرات (۶)

الحق که خانوم ها حسودن
پاسخ:
چرا؟
سلام
:)
وبلاگتون چه اسم جالبی داره
در ضمن محتواش هم دوس داشتنیه
منم دنبال می‌کنم که آشپزی یاد بگیرم
خخ
:)
ما شما رو دنبال می‌کنیم
:)
خوشحال میشم به ما سر بزنید و ما رو دوس داشته باشید و دنبال کنید
:)
التماس دعا
نظرمیدم همانا نظر دادن انسان را از بسیاری افات دور میکند:)))))))باشد که اون شکلی نشم:)))))
سلام بر شما دوست عزیز وبلاگ مرا دنبال کنید تا دنبالتون کنم 😅😅
  • دختری از تبار تسنیم ...
  • سلام و وقت بخیر
    میدونم این پست جنبه طنز داره اما دعای شر برای بقیه حتی طنزشم قشنگ نیست
    یا علی...
    واااا!!!!!!!
    :)))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی